вівторок, 14 березня 2017 р.

Вірші на 17.03.17р.-10 кл.

1.На білому світі є різні країни
Де ріки, ліси і лани.
Та тільки одна на землі Україна,
А ми її доньки й сини.
Усюди є небо, і зорі скрізь сяють,
І квіти усюди ростуть.
Та тільки одну Батьківщину ми знаєм.
Її Україною звуть.

2. До тебе, Господи, взиваю
І сподівання щирі маю –
Що Україна вільна буде
Від лицемірства і облуди,
Від бездуховності й зневіри
Від злої долі та безправ’я,
І тих, які завжди лукавлять,
Від тих, хто дух вкраїнський нищить,
Забувши все святе та вище,
Зціли, Всевишній нас Владико,
Щоб вільним став народ великий!

3.Я не окраїна, я не руїна,
Я –Україна!
Навік обрала собі дорогу:
Іду до Бога.
Кличу Вас, люди, зліва і справа,
В святу державу, в мою Державу.
В країну сонця, добра і свободи
Рушай, народе!
Нас порятує від зла і крові
Голос любові.
Вже  час позбутись лиха-сваволі,
Плекаймо волю!
Я не окраїна, я не руїна,
Я – Україна, я – Україна!

4. Учениця.
Я – українка вірою і кров'ю,
Моє коріння тут, у цій землі.
Вона моєю живиться любов'ю,
А я страждаю болями її.

5.Учень.
Я-українець, син народу того,
Що відвикає нині від ярма.
Я не корюся, я молюся Богу
І вірю в те, що все це не дарма.


6. Народе мій, пишаюся тобою:
Моя душа – частинка твого «Я».
Красою правди у святім двобою
Понад Майданом сонця лик сія...
Є нація! Хай знають всі у світі:
Ми є! Народ піднявся із колін!
І переможно сонце правди світить,
Співає гордо наш Державний Гімн.